top of page

CRITEO

Inteligentní bannerová reklama s úchvatnými výsledky!

Na poli nákupu internetové reklamy formou RTB (real time biddingu) se pohybujeme déle než 6 let. Za tu dobu jsme vyzkoušeli celou řadu nástrojů pro Dynamický remarketing a akvizici. Jednoznačně nejlepších výsledků jsme dosáhli právě s globální technologickou platformou Criteo.

V ČEM CRITEO EXCELUJE?

Platforma je vhodná pro remarketingové produktové kampaně z feedu i jakékoliv akviziční kampaně zaměřené na prokazatelné výsledky.

Poslechněte si podcasty o platformě Criteo! 

Podcast Criteo Dan Tržil, Proti Proudu & Libor Slavík, ROI media
00:00 / 26:35
Criteo se neomezuje jen na větší klientySoňa Miháliková, Criteo
00:00 / 13:46
Chceme zasáhnout veškerý online marketingBarbora Schmidtová, Criteo
00:00 / 12:26
rtb.png

DYNAMICKÝ REMARKETING

Interaktivní dynamické reklamy s velice dobrým konverzním poměrem a vysokou návratnostní investice. Díky strojovému učení dokáže CRITEO doručit až 5x lepší výsledky než z běžného remarketingu.

konverze.png

AKVIZIČNÍ KAMPANĚ  ZAMĚŘENÉ NA KONVERZE

Že se nedají provozovat akviziční bannerové kampaně na konverze? Ale kdeže, s Criteo platformou je to hračka. Inteligentní systém pracuje s interními behaviorálními daty a reklamu zacílí, tak aby splnila požadavky na návratnost investice.

navstevnost.png

AKVIZIČNÍ KAMPANĚ ZAMĚŘENÉ NA NÁVŠTĚVNOST

Potřebujete dostat na e-shop nové návštěvníky? Díky této optimalizační strategii získáte vysokou návštěvnost za bezkonkurečních podmínek. A nebojte, i tyto návštěvníky přetavíme v objednávky.

Jaké výsledky platforma doručuje?

O výkon jde až na prvním místě!

  • Každý den více jak 2000 nových návštěvníků na eshopu

  • 20% tržeb navíc

  • Podíl reklamních nákladů na vytvořeném obratu stejný jako u PPC reklamy

E-shop s RC modely

  • o 140% lepší konverzní poměr z dynamického remarketingu než skrze Google Ads nebo Sklik

  • Cena prokliku už od 2 Kč

  • Akviziční návštěvnost s průměrnou dobou na webu delší než 5 minut

E-shop s nábytkem

  • Akviziční kampaně pro 4 trhy - CZ, SK, HU, RO

  • Hlavní kanál pro akvizice s cenou za proklik od 2,5 Kč

  • Počet transakcí z akvizice o 120% vyšší než z Google Ads

E-shop s vysavači

Jak spolupráce probíhá

CENOVÁ NABÍDKA

Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů které nám dodáte. Platforma není vhodná pro e-shopy s menší návštěvností než 30 000 návštěvníků za měsíc.

NASTAVÍME PROPOJENÍ

Skrze Google Tag Manager provedeme poměrné náročné nasazení všech potřebných měřících skriptů. Propojíme feeed s dynamickými bannery a odladíme správné zobrazovaní produktů

OPTIMALIZUJEME, PLNÍME CÍLE

Po spuštění kampaní je průběžně optimalizujeme a reportujeme Vám dosažené výsledky.

Jak funguje cílení na uživatele

Criteo pracuje v reálném čase a učí se porozumět chovaní Vašich potenciálních zákazníků, díky tomu doručuje tak perfektní a stabilní výsledky.

JSME PRVNÍ CERTIFIKOVANÁ

AGENTURA V ČR

21-badges-criteo-partners-premium-dark-282-29.png
BD7A5840b (3).jpg

Libor Slavík

Product Owner

Libor zastřešuje kompletní komunikaci s agenturou a bude váš hlavní důstojník. V online marketingu pracuje déle jak 10 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie a hlavně platforma Criteo.

BD7A4821b.jpg

Bc. Aleš Mach

Integrate Manager

Aleš je integrátor tělem i duší, nasazovaní skriptů a propojování online světů ho prostě baví. V agentuře byl první a v roce 2010 jí založil.

BD7A5765b.jpg

Ing. Tereza Jirasová

Project Manager

Tereza se postará o to, aby vaše kampaně byli jako ze žurnálu. Pohlídá veškeré cíle a rozpočty a dohodne s platformou Criteo tu nejlepší možnou péči a podporu.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Zeptejte se nás na cokoliv. Rádi odpovíme v chatu, na emailu nebo telefonu!

TIP: Poslechněte si Podcast o Criteo reklamě!

Pro koho je Criteo vhodné?

V případě e-shopu je doporučená návštěvnost pro retargeting alespoň 30 000 návštěvníků za měsíc. V případě akviziční kampaně může být návštěvnost i menší. U webových prezentací bez přímého internetového prodeje se stanovuje individuálně

Kolik stojí reklama přes Criteo?

Jelikož je nástroj zaměřený na návratnost investic, vždy se před spuštětním kampaní počitá jestli se vám propagace vyplatí a bude dávat smysl. Řádově se mohou rozpočty pohybovat od 15 000 Kč za měsíc

Proč využít na správu kampaně agenturu?

S platformou už pracujeme dlouhé měsíce, denně máme k dispozici specialisty z Criteo podpory a společně dosahujeme výborných výsledků. Vy se nemusíte o nic starat, jen si hlídat ekonomickou rentabilitu - podklady od nás budete mít vždy kompletní a online.

Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady

Vždy je naším hlavním cílem aby se Vám reklama vyplatila v rámci dohodnutého PNO(podíl reklamních nákladů na vytvořeném obratu) včetně naší správy. Měsíční poplatek za správu kampaní je od 5 000 Kč

Remarketing už používám skrze Google, takže Criteo nepotřebuji

Criteo si nepřekaží s žádnými druhy remarketingu, ať už od Googlu, Seznamu nebo Facebooku. V případě potřeby lze některé reklamní umístění vyloučit a zvýšit tak dosah na reklamních plochách kde nejste vidět. Případně se dá nastavit jen akviziční kampaň bez využití remarketingu

Jak dlouho je potřeba na vyzkoušení? Neuvážete mě dlouhou smlouvou?

Nemusíte se bát! Když pro vás nebude systém vhodný, řekneme vám to hned na začátku. Na vyzkoušení  bohatě stačí jeden měsíc, v případě, že systém nebude plnit vaše cíle je výpovědní doba ke konci uskutečněného měsíce. Vždy jednáme fér

JE ČAS SE NÁM OZVAT!

 

ROI media s.r.o

Tatranská 860/7, Liberec 460 01

Havlíčkova 1 155, Nové Strašecí 271 01

IČ: 28725247, DIČ: CZ28725247

Tel: +420 720 353 361

Děkujeme za odeslání!

bottom of page