Televizní reklama

Reklama v televizi není jen pro velké hráče!

Říkáte si, že už je Vás všude po internetu plno? Tak to je ten správný čas začít špásovat s TV reklamou! Nebojte se astronomických částek, je to tak trochu jako se psem co štěká a nekouše. Naším agenturním posláním je dostávat tento formát propagace ke středním a menším inzerentům. Lidsky, srozumitelně a férově!

JAKÉ FORMÁTY JSOU VHODNÉ?

Vybrat můžete z klasických spotů, sponzorovaných vzkazů u pořadů nebo třeba reportáží a soutěží. Běžná je i kombinace těchto formátů protože nemáte malé cíle!

SPOTOVÁ REKLAMA

Klasické spoty tak jak je znáte. Na výběr je moderní kratší 20 sekundová verze nebo běžná 30 sekundová verze, kam už dostanete i velký příběh! A že ten váš by za to stál

SPONZOR POŘADU

Jak se lépe zapsat do povědomí než sponzorvat oblíbený pořad vašeho typického zákazníka. Ano, sponzor pořadu si získává právem stále větší oblibu. Je to kratší rychlé sdělení, které stojí za to opakovat ve větší frekvenci!

REDAKČNÍ REPORTÁŽE, SOUTĚŽE, PRODUKT PLACEMENT

Je libo Přemka Podlahu, Topstar nebo Loskutáka? Diváci si mohou prohlédnout hodnotnou reportáž nebo zasoutěžit v pořadech o celebritách. Dostatečný prostor pro vaší prezentaci za zajímavou cenu! Co třeba produktový  vendor spot s Heurekou? A váše značka hned získá jinou váhu!

Čeho lze dosáhnout?

O zásah jde až na prvním místě!

  • Více jak 800 spotů a 350 GRP

  • Reach 3+ v cílové skupině 15-69        2,9 milionu diváků

  • Zajímavá sleva z  cenikových cen + bonusové spoty

klient ze segmentu elektro

reklamní kampaň za 3 000 000 Kč

formát - sponzorovaný vzkaz 10s + klasický spot 20s

  • Více jak 100 spotů a 105 GRP

  • Reach 3+ v cílové skupině 15-69        1,2 milionu diváků

  • Zajímavá sleva z  cenikových cen

Klient ze segmentu Food

reklamní kampaň za 500 000 Kč

formát - sponzorovaný vzkaz 10s

  • Více jak 150 spotů a 150 GRP

  • Reach 3+ v cílové skupině 15-69        1,9 milionu diváků

  • Exkluzivní období okolo Black Friday, kdy je běžný koeficient ceníkových cen 1,3

Klient ze segmentu Fashion

reklamní kampaň za 1 000 000 Kč

formát - vendor partner Heureka

Jak spolupráce probíhá

CENOVÁ

NABÍDKA

Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů, které nám dodáte. Televizní reklamní kampaň se dá realizovat od částky 300 000 Kč v případě klasických formátů, v případě soutěží a reportáží od 100 000 Kč. Nabídku od nás budete mít na samotnou kampaň, realizaci spotů a voiceoverů, včetně potřebných licencí.

KOMPLETNÍ MEDIAPLAN

V tomto kroku doladíme přesný mediaplán, v jakých časech a na kterých stanicích se vaše reklamní sdělení bude objevovat. 

POSTBUY

Po ukončení kampaně vám zpacujeme detailní přehled o odběhnuté kampani - jaký měla zásah ve vaší cílové skupině a frekvenci opakovaní. Většinou je to milé překvapení, protože kampaň zpravidla doručuje větší zásah a frekvenci, než je reálně objednáno v mediaplanu.

PRACUJEME SE VŠEMI TV STANICEMI V ČR

JE ČAS SE NÁM OZVAT!

 

ROI media s.r.o

Tatranská 860/7, Liberec 460 01

Havlíčkova 1 155, Nové Strašecí 271 01

IČ: 28725247, DIČ: CZ28725247

Tel: +420 720 353 361

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Zeptejte se nás na cokoliv. Rádi odpovíme v chatu, na emailu nebo telefonu!

TIP: Poslechněte si Podcast o Criteo reklamě!

Pro koho je TV reklama vhodná?

Pro všechny firmy, které potřebují svoje produkty nebo služby dostat do širokého povědomí. Co si zákazníci vybaví když se řekne vaše značka/název vaší firmy? Nebojte, kdyby to nedávalo smysl řekneme to dopředu. TV reklama přináší okamžité zvýšení povědomí i prodeje, ale vše je potřeba pořádně spočítat a promyslet. 

Kolik stojí  TV reklama?

Cenu ovlivňuje celá řada faktorů jako období, cílová skupina, preferované televizní stanice nebo počet opakovaní. Kalkulace vždy vychází z toho aby se v kampani oslovilo dostatečně velké publikum z vaší cílové skupiny na to, aby se kampaň po  vyplatila i ekonomicky.

Proč využít pro nákup agenturu?

Se zástupci televizních stanic máme navázanou dlouhodobou spolupráci a nastavené zajímavé slevy.  Nedosahujeme sice tak obrovských čísel jako ty největší mediální agentury, ale ty jsou zase určené jen pro velké inzerenty. Naší výhodou je, že nejsme vázaní na žádnou TV stanici ani mediazastupitelsví

Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady

Vždy je naším hlavním cílem aby se Vám reklama vyplatila. Dokážeme ušetřit velké částky díky slevám u jendotlivých TV stanic, ale hlavně díky naprosté transparentnosti. Poplatek za správu kampaně včetně vyhodnocení je od 5% z realizovaného rozpočtu.