top of page

Spotová reklama

Nepotřebujete mít desítky milionů, abyste měli spot v televizi

Reklama v online prostředí je rozhodně měřitelnější, ale mít TV spot je zase o krok víc, pakliže se rozhodnete hrát vysokou hru o televizní diváky. Oslovíte tím další skupinu potenciálních zákazníků, které třeba na internetu nenajdete. Pokud pořád tápete v televizních zkratkách jako GRP, TRP, Afinita nebo zásah, zeptejte se nás na všechno, co se vám zrovna honí hlavou. S reklamou v televizi máme bohaté zkušenosti a rádi vám je předáme.

Gradient

Jaké formáty TV spotů vám můžeme nabídnout?

  • Moderní kratší 20 vteřinové TV spoty, které mají říz. Dynamičtější formát s délkou tak akorát.

  • Běžné 30 vteřinové spotové reklamy, kam už dostanete i velký příběh. Tady je spoustu prostoru pro silné sdělení, které vás doslova vtáhne do děje.

star.png

Naše know-how funguje

Přestože technologie získávají ve světě stále větší prostor, podstata je prostá – jsme lidi. Zakládáme si na dobře fungujícím pracovním kolektivu a dlouholetých přátelských vztazích s našimi partnery z TV. Zkušenosti s online agenturou se nám hodí i pro nákup TV prostoru, ale přesto to máme oddělené jako samostatné divize.

star.png

Jsme profesionálové, kteří si libují v kreativitě, ale milují i klasiku

Chcete, aby byl váš reklamní spot spíše úlet, který ale zaujme? Nebo toužíte spíše zabrnkat na jistotu? Pokud si ještě nejste jistí, jsme schopni vám nabídnout také zlatou střední cestu, kdy vaše spotová reklama bude balancem mezi originalitou a tradicí.

star.png

Vychytáme vám nejlepší nabídky

Díky našim dlouholetým vztahům s televizními domy jsme schopni vyjednat pro vás v televizi ty nejlepší podmínky. Navíc nám neunikne nic, co stojí za to.

GRP, TRP, Afinita

O zásah jde až na prvním místě!

Co je GRP - Gross Rating Point 

  • Jedná se o číslo určující sílu kampaně. Označuje, jak byla kumulovaně zasažena celá populace, tedy kolikrát byl reklamní spot viděn za určité časové období dle domluvy. Číslo může být i vyšší než 100, a to proto, že se nepočítávají jenom unikátní zásahy, ale také opakované (u 1 člověka víckrát).

Co je TRP - Target Rating Point

  • Toto číslo zase určuje kumulovanou sledovanost pouze v dané cílové skupině. De facto se mezi sebou sčítají sledovanosti každého reklamního spotu kampaně jenom u vybrané cílové skupiny.

Co je Afinita - TAI, Target Affinity Index

  • Tento pojem vymezuje vztah mezi dvěma výše zmíněnými. Dělíme sledovanost reklamního spotu ve vybrané cílové skupině (TRP) sledovaností v celé populací (GRP). Výsledek prozradí, jak je dané médium vhodné pro váš produkt, pro vaši kampaň. Čím vyšší číslo vám vyjde (zpravidla více než 1), tím více se vyplatí toto médium pro váš reklamní spot využít, protože bude dobře cílit.

Jak spolupráce probíhá

CENOVÁ

NABÍDKA

Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů, které nám dodáte. Televizní reklamní kampaň se dá realizovat od částky 300 000 Kč v případě klasických formátů, v případě soutěží a reportáží od 100 000 Kč. Nabídku od nás budete mít na samotnou kampaň, realizaci spotů a voiceoverů, včetně potřebných licencí.

KOMPLETNÍ MEDIAPLAN

V tomto kroku doladíme přesný mediaplán, v jakých časech a na kterých stanicích se vaše reklamní sdělení bude objevovat. 

POSTBUY

Po ukončení kampaně vám zpacujeme detailní přehled o odběhnuté kampani - jaký měla zásah ve vaší cílové skupině a frekvenci opakovaní. Většinou je to milé překvapení, protože kampaň zpravidla doručuje větší zásah a frekvenci, než je reálně objednáno v mediaplanu.

VENDOR SPOT ROBZONE HEUREKA 2021
00:21
ROHNSON TV SPOT 2021
00:16
Robzone uklízejte chytře [TV spot]
00:20
Optik do domu - brýle levně a pohodlně
00:31
Rohnson R-583 Heavy duty
01:41
Robotický vysavač Robzone Duoro Xclean
00:31

PRACUJEME SE VŠEMI TV STANICEMI V ČR

prima_logo.png
Logo-Ceska-televize_sirka.jpg
2085273.jpg
atmedia_logo.png
01%2520-%2520PY6A1873_edited_edited.png

LIBOR SLAVÍK

Account Manager & Media Planner

Libor zastřešuje kompletní komunikaci s agenturou a bude váš hlavní kontakt. V  marketingu pracuje déle jak 10 let, od začátku vybudoval agenturu ROI media i ROI digital, baví ho nové technologie a platforma Criteo a nákup reklamního prostoru obecně. Jeho mise je dostávat TV reklamu mezi střední a menší inzerenty.

JE ČAS SE NÁM OZVAT!

 

ROI media s.r.o

Tatranská 860/7, Liberec 460 01

Havlíčkova 1 155, Nové Strašecí 271 01

IČ: 28725247, DIČ: CZ28725247

Tel: +420 720 353 361

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Zeptejte se nás na cokoliv. Rádi odpovíme v chatu, na emailu nebo telefonu!

TIP: Poslechněte si Podcast o Criteo reklamě!

Pro koho je TV reklama vhodná?

Pro všechny firmy, které potřebují svoje produkty nebo služby dostat do širokého povědomí. Co si zákazníci vybaví když se řekne vaše značka/název vaší firmy? Nebojte, kdyby to nedávalo smysl řekneme to dopředu. TV reklama přináší okamžité zvýšení povědomí i prodeje, ale vše je potřeba pořádně spočítat a promyslet. 

Kolik stojí  TV reklama?

Cenu ovlivňuje celá řada faktorů jako období, cílová skupina, preferované televizní stanice nebo počet opakovaní. Kalkulace vždy vychází z toho aby se v kampani oslovilo dostatečně velké publikum z vaší cílové skupiny na to, aby se kampaň po  vyplatila i ekonomicky.

Proč využít pro nákup agenturu?

Se zástupci televizních stanic máme navázanou dlouhodobou spolupráci a nastavené zajímavé slevy.  Nedosahujeme sice tak obrovských čísel jako ty největší mediální agentury, ale ty jsou zase určené jen pro velké inzerenty. Naší výhodou je, že nejsme vázaní na žádnou TV stanici ani mediazastupitelsví

Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady

Vždy je naším hlavním cílem aby se Vám reklama vyplatila. Dokážeme ušetřit velké částky díky slevám u jendotlivých TV stanic, ale hlavně díky naprosté transparentnosti. Poplatek za správu kampaně včetně vyhodnocení je od 5% z realizovaného rozpočtu.

bottom of page