RTB

Real time bidding - reklama v ten správný čas

Na poli nákupu online reklamy formou RTB (real time biddingu) se pohybujeme déle než 6 let. Za tu dobu jsme vyzkoušeli celou řadu nástrojů pro remarketing a akvizici jako například Criteo, Adform, RTB House, Sociomantic, Crimtan. Z naších zkušeností budete těžit a vybereme pro vás ten správný nástroj, který bude plnit vaše náročné očekávaní a cíle.

V ČEM JE RTB DOBRÉ?

Platforma je vhodná pro remarketingové kampaně i jakékoliv akviziční kampaně zaměřené na prokazatelné výsledky.

 REMARKETING

Interaktivní dynamické reklamy s velice dobrým konverzním poměrem a vysokou návratnostní investice. Díky strojovému učení dokáže RTB doručit až 5x lepší výsledky než z běžného remarketingu v PPC systémech.

AKVIZIČNÍ KAMPANĚ  ZAMĚŘENÉ NA KONVERZE

Že se nedají provozovat akviziční bannerové kampaně na konverze? Ale kdeže, s RTB plaformami je to hračka. Inteligentní systémy pracují s interními behaviorálními daty a reklamu zacílí, tak aby splnila požadavky na návratnost investice.

AKVIZIČNÍ KAMPANĚ ZAMĚŘENÉ NA NÁVŠTĚVNOST

Potřebujete dostat na web nové návštěvníky? Díky této optimalizační strategii získáte vysokou návštěvnost za bezkonkurečních podmínek. A nebojte, i tyto návštěvníky přetavíme v zákazníky.

Jaké výsledky platforma doručuje?

O výkon jde až na prvním místě!

  • Každý den více jak 2000 nových návštěvníků na eshopu

  • 20% tržeb navíc

  • Podíl reklamních nákladů na vytvořeném obratu stejný jako u PPC reklamy

E-shop s RC modely

  • o 140% lepší konverzní poměr z dynamického remarketingu než skrze Google Ads nebo Sklik

  • Cena prokliku už od 2 Kč

  • Akviziční návštěvnost s průměrnou dobou na webu delší než 5 minut

E-shop s nábytkem

  • Akviziční kampaně pro 4 trhy - CZ, SK, HU, RO

  • Hlavní kanál pro akvizice s cenou za proklik od 2,5 Kč

  • Počet transakcí z akvizice o 120% vyšší než z Google Ads

E-shop s vysavači

Jak spolupráce probíhá

CENOVÁ NABÍDKA

Připravíme Vám cenovou nabídku na základě podkladů které nám dodáte. Platforma není vhodná pro e-shopy s menší návštěvností než 30 000 návštěvníků za měsíc.

NASTAVÍME PROPOJENÍ

Skrze Google Tag Manager provedeme poměrné náročné nasazení všech potřebných měřících skriptů. Propojíme feeed s dynamickými bannery a odladíme správné zobrazovaní produktů

OPTIMALIZUJEME, PLNÍME CÍLE

Po spuštění kampaní je průběžně optimalizujeme a reportujeme Vám dosažené výsledky.

Jak funguje cílení na uživatele

Například platforma Criteo pracuje v reálném čase a učí se porozumět chovaní Vašich potenciálních zákazníků, díky tomu doručuje tak perfektní a stabilní výsledky.

JSME PRVNÍ  CRITEO CERTIFIKOVANÁ

AGENTURA V ČR

criteo-partner-badge-v1_edited.png

JE ČAS SE NÁM OZVAT!

 

ROI media s.r.o

Tatranská 860/7, Liberec 460 01

Havlíčkova 1 155, Nové Strašecí 271 01

IČ: 28725247, DIČ: CZ28725247

Tel: +420 720 353 361

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Zeptejte se nás na cokoliv. Rádi odpovíme v chatu, na emailu nebo telefonu!

Pro koho je RTB vhodné?

V případě e-shopu je doporučená návštěvnost pro retargeting alespoň 30 000 návštěvníků za měsíc. V případě akviziční kampaně může být návštěvnost i menší. U webových prezentací bez přímého internetového prodeje se stanovuje individuálně

Kolik stojí reklama přes RTB?

Jelikož je nástroj zaměřený na návratnost investic, vždy se před spuštětním kampaní počitá jestli se vám propagace vyplatí a bude dávat smysl. Řádově se mohou rozpočty pohybovat od 15 000 Kč za měsíc

Proč využít na správu kampaně agenturu?

S RTB platformou už pracujeme dlouhé ROKY, denně máme k dispozici specialisty z  podpory jednotlivých systémů a společně dosahujeme výborných výsledků. Vy se nemusíte o nic starat, jen si hlídat ekonomickou rentabilitu - podklady od nás budete mít vždy kompletní a online.

Kolik zaplatím za správu a kolik za reklamní náklady

Vždy je naším hlavním cílem aby se Vám reklama vyplatila v rámci dohodnutého PNO(podíl reklamních nákladů na vytvořeném obratu) včetně naší správy. Měsíční poplatek za správu kampaní je od 5 000 Kč

Remarketing už používám skrze Google, takže RTB nepotřebuji

RTB platformy si nepřekaží s žádnými druhy remarketingu, ať už od Googlu, Seznamu nebo Facebooku. V případě potřeby lze některé reklamní umístění vyloučit a zvýšit tak dosah na reklamních plochách kde nejste vidět. Případně se dá nastavit jen akviziční kampaň bez využití remarketingu

Jak dlouho je potřeba na vyzkoušení? Neuvážete mě dlouhou smlouvou?

Nemusíte se bát! Když pro vás nebude systém vhodný, řekneme vám to hned na začátku. Na vyzkoušení  bohatě stačí jeden měsíc, v případě, že systém nebude plnit vaše cíle je výpovědní doba ke konci uskutečněného měsíce. Vždy jednáme fér